Vyhľadávať v tomto blogu

utorok 6. marca 2012

Vlkolak a upírka

Vlkolak a upírka
3.kapitola
V tom momente, keď ho chcela kúsnuť, tak som zakričala:
´´Nie! Ja ho milujem zabi radšej mňa jeho nechaj žiť môj život aj tak nemá takú cenu, ako jeho.,,
´´Zaujímavé ty upírka zahadzuješ svoju silu, rýchlosť, nesmrteľnosť pre bezvýznamného vlkolaka, ktorý aj tak zomrie.,,
´´Áno som rozhodnutá.,,
Všetci ma presviedčali, aby som to nerobila. Som trvdohlavá a už som bola aj tak rozhodnutá. V tom sa zbehla celá vlkolačia smečka. Rodina upírov sa snažila utiecť, ale my upíri sme ich chytili a vlkolaci ich roztrhali.
´´Bola to dobrá spolupráca.,,povedal Mike.
Vlkolaci si odviedli Mikea a ja som sa s ním ani nestihla rozlúčiť. Na druhý deň už som konečne po dlhom čase išla do školy. Učiteľ Biológie počul, ako sa s Mikeom rozprávam a nechal nás poškole. Keď som prišla domov, tak sa ma všetci pýtali:
´´Ty vážne miluješ toho vlkolaka?,,
´´Ano milujem ho.,,
´´A kedy si nám to chcela povedať?,,
´´Hlavne nie takto skoro.,,
´´Ale Missty vlkolaci a upíri sú úhlavní nepriatelia.,,
´´Možno to tak nemusí byť.,,
Vyčítali mi všetko, tak som sa radšej išla zamyslieť do lesa nad tým. Stále som rozmýšľala:
´´Čo ak majú pravdu, čo ak sú vlkolaci a upíri prirodzený nepriatelia.,,
Poslala som Mikeovi SMSku:
´´Je dobrý nápad že spolu chodíme? Musíme sa stretnúť Missty.,,
Stretli sme sa v lese a Mike povedal:
´´Ako to myslíš?,,
´´No tebe rodičia nepovedali, že upíri a vlkolaci sú prirodzení nepriatelia?,,
´´Povedali, ale pre mňa to nie je dôležité.,,
´´A čo je pre teba dôležité?,,
´´Pre mňa si dôležitá jedine ty.,,
´´Jéj ďakujem pre toto ťa mám tak rada.,,
´´A čo ideme robiť teraz?..
´´Dáme si závod uvidíme, že či je upírka rýchlejšia, ako vlkolak. Snaď sa nebojíš?,,
´´Nie, prijímam výzvu.,,
´´Tak dobre pripraviť sa, pozor, štart!,,
´´Hmm....Si rýchla, ale nie dosť rýchla na mňa!,,
´´Ja som ti hovorila, že upíri sú rýchlejší ako vlkolaci.,,
Keď som prišla domov, tak mi rodičia zakázali s Mikeom chodiť. Na druhý deň v škole som Mikeovi povedala:
´´Rodičia mi zakázali s tebou chodiť.,,
´´A to ich ako poslúchneš?,,
´´Neviem, chcem s tebou chodiť, ale je to ťažké.,,
´´Tak to sa ako so mnou rozchádzeš?,,
´´Bude to tak pre všetkých lepšie.,,
´´Tak fajn keď to tak chceš?,,
´´Áno chcem, bolo mi s tebou dobre, ale musíme to ukončiť!,,
´´Aj mne s tebou bolo dobre a keby som bol upír, alebo ty keby si bola vlkolak, tak by sme spolu mohli chodiť.,,
´´Tak ahoj.,,
´´Ahoj.,,
Išla som domov, lebo vždy keď je búrka, tak s mojou rodinou hrávame ping pong. V tejto hre si vždy vybijem zlosť a vždy vyhrám. Zatiaľ ma nikto nikdy neporazil. Je to síce divné, ale vždy hrávame v lese.
Keď sme doniesli stôl do lesa, tak som dávala podanie a Mike práve bežal a ping pongová loptička ho trafila do oka. Pripehla som za ním:
´´Prepáč nič sa ti nestalo?,,
´´Máš veľkú silu. Trafilo mi to do oka.,,
´´´Prepáč a čo tu robíš?,,
´´Myslím na teba a ty?,,,
´´Hrám ping pong, ale asi by si mal ísť, máš šťastie, že tá loptička doletela tak ďaleko.,,,

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára