Vyhľadávať v tomto blogu

utorok 6. marca 2012

Poviedka I Kapitola I

Rozhodla som sa pridať moju poviedku.Tí čo máte radi Upírske Denníky sa určite potešíte. :))



A je to tu.Prvý školský deň.Zobudila som sa skôr ako mi zazvonil budík,to sa mi nestáva často.Chvíľku som len tak ležala a rozmýšlala keď v tom niekto zaklopal na dvere.Potom sa otvorili a videla som že je to Jenna.Jenna je naša teta,stará sa o nás s Jeremym odkedy nám zomreli rodičia.
"Dobré ráno,Elena.Myslela som že ešte budeš spať."
"Už som hore."
"Vidím, tak idem zobudiť Jeremyho."
"Dobre."povedala som a Jenna odišla.Už bol čas sa pomaly pripraviť tak som pristúpila k skrini a rozhodovala som sa čo si dnes oblečiem.Nič ma nezaujalo tak som vsadila na klasiku.tričko,rifle a tenisky.Už som si zobrala len tašku s vecami a zišla som po schodoch do kuchyne.Jeremy tam už bol a Jenna behala okolo sporáku.
"Konečne už si prišla dole,tu máš raňajky."
"Prepáč."
"Nič si z toho nerob."
Sadla som si za stôl a zjedla raňajky.Za pár minút sme sa s Jremym vybrali do školy.Akonáhle sme dorazili išla som hľadať Bonnie.Po chvíľke hľadania som ju našla.
"Ahoj Bonnie."
"Ahoj Elena,ako sa máš?"
"Dobre a ty?"
"Aj ja."
"Á,ahojte."povedala a s úsmevom k nám prišla Caroline.
"Ahoj Caroline."pozdravili sme ju s Bonnie naraz.
"Mali by sme už ísť do triedy."prehlásila Bonnie.
"Áno,poďme."povedala som a s Bonnie sme si to nasmerovali do triedy.Caroline si niečo vybrala zo skrinky a dobehla nás.Do triedy sme našťastie neprišli neskoro.Každá sme si si sadli na svoje miesto a onedlho prišiel učiteľ.Vyučovanie nám netrvalo dlho,vzhľadom k tomu že to bol prvý školský deň.Keď sme vyšli zo školy tak som nešla rovno domov ale prešla som sa.Moja trasa viedla aj cez les a okolo vodopádu.Sadla som si k jednému stromu a začala si písať denník.Ani som ho nestihla otvoriť keď som počula že je v lese niekto ďaľší.Bol to nejaký chalan s krásnymi zelenými očami.
"Ahoj,som Stefan a ty?"povedal a prisadol si ku mne.
"Ja som Elena."
Keď som sa predstavila tak vzal moju pravú ruku a zľahka ju pobozkal.
"Teší ma Elena."povedal"ale čo robíš v lese?"
"Nechcelo sa mi ísť domov tak som si zašla na prechádzku.A čo tu robíš ty?"
"Ja som tu tiež na prechádzke."povedal a usmial sa.Chvíľu sme sa len tak obzerali po lese.
"Už musím ísť lebo sa ma začnú doma vypytovať kde som tak dlho bola."
"Odprevadím ťa,smiem?"
"Iste."
Onedlho už sme stáli pred dverami našeho domu.
"Tak,tu bývam."povedala som a otvorila dvere.
"Pekný dom."
"Ďakujem."
"Už musím ísť,maj sa Elena."
"Aj ty."zakričala som a zatvorila dvere.
"Ahoj Elena,máš hlad?"spýtala sa Jenna.
"Áno."
"A na čo máš chuť?"
"Čo máme na jedenie."
"Máme toho veľa."
"Tak si dám...Ja nieviem nechám sa prekvapiť."
"No dobre."povedala Jenna a odišla do kuchyne.Ja som sa zatiaľ išla do izby prezliecť.Onedlho som bola hotová a zbehla som po schodoch do kuchyne.Jenna urobila polievku.Naložila som si do misky a po chvíli prišiel Jeremy.
"Ahoj Jeremy,ako bolo v škole?"
"Čo sa staráš?"odvrkol a odišiel.
"Prečo je takýto?"spýtala som sa Jenny.
"Neviem."
Chvíľu sme sa ešte rozprávali a ja som potom odišla do izby s pocitom že som sa dnes stretla s najkrajším chalanom na svete.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára