Vyhľadávať v tomto blogu

pondelok 5. marca 2012

Vlkolak a upírka

Vlkolak a upírka
2.kapitola
Zaviedol ma do lesa, v ktorom lovíme a povedal:
´´My spolu nemôžeme chodiť.,,
Vedela som čo povie, ale nakoniec som prehovorila:
´´Prečo?,,
´´Ty dobre vieš prečo.,,
´´No tak dobre, viem lebo si vlkolak a ja som upírka. Keby som chcela, tak ťa môžem zabiť, ale ja nezabíjam ľudí.,,
´´Dobre vedieť.,,
´´A ty zabíjaš ľudí?,,
´´Nie, nemám na to srdce.,,
Cítila som, ako ide moja rodina loviť, tak som mu povedala, aby utiekol.Moji rodičia by sa zbláznili, keby ho stretli. A bola to pravda prišli a spýtali sa ma:
´´Missty, čo tu robíš?,,
´´Lovím.,,
´´A prečo lovíš bez nás?,,
Cvíľu som bola ticho a nakoniec som povedala:
´´Lebo som už bola hladná a vám to trvá večnosť.,,
´´Tak dobre, ak si dolovila, tak môžeš ísť domov.,,
´´Dobre, počkám na vás doma.,,
Išla som nájsť Mikea, aby som mu povedala, aby sme sa už nestretávali.Povedal mi:
´´Bude to pre nás obidvoch lepšie, tak súhlasím.,,
Týždeň som nechodila do školy, a vyhýbala som sa Mikea. Bolo to rovnako ťažké, ako obmedziť ľudskú krv.Keď sme chodievali loviť, tak som naňho občas narazila,ale nič mi nepovedal a ja som nič nepovedala jemu. Navrhla som rodičom, aby sme sa odsťahovali, ale oni chceli dôvod, a ja som žiadny nevedela vymyslieť. Oni vedeli, že niečo so mnou nie je v poriadku. Ale ja som im pochopiteľne nič nepovedala. Na druhý deň sme išly na návštevu k rodinným priateľom, ktorý sú tiež upíry. Povedali, že chcú zabiť Mikea. Opítala som sa:
´´Prečo?,,
´´Lebo vlkolaci zabili môjho jediného syna Emeta. Takže to bude niečo ako pomsta. Neboj sa jeho smrť bude pomalá a bolestivá.,,
Vykríkla som:
´´Nie!,,
Keď som uvidela, ako na mňa všetci pozerajú, tak som utekala za Mikeom. Oni boli starší a rýchlejší. Keď som dorazila za Mikeom, tak ho Emetová matka chcela kúsnuť. Už ho držila a bola pripravená ho kúsnuť a Mike nechápal, čo sa deje. Keď upír kúsne vlkolaka, tak vlkolak zomrie a upír sa stane silnejším a dostane moc premeniť sa na netopiera.
Dúfam, že sa vám 2.kapitola páčila tak isto ako prvá.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára