Vyhľadávať v tomto blogu

streda 15. februára 2012

Poviedka-Kúzelníci

Takže keď tu hovoríme o tej kreativite chcela by som uverejniť jednu poviedku, ktorú som napísala nájdete ju na tomto blogu: tvd-poviedky.blog.cz  nie je moc dlhá,ale dúfam že sa vám bude páčiť:D

Ahoj! Volám sa Mishel a mám 12 rokov. Mám čierne vlasy a veľké modré oči no nič uvediem vás trochu do môjho príbehu. Bol neobyčajný deň s neobyčajným ránom pretože som mala narodeniny. Vstala som z postele, umyla som si zuby, osprchovala som sa a dala som si špeciálne narodeninové raňajky palacinky s extra porciou džemu. Šťastná som išla do školy s vedomím že už mám konečne 12 rokov. Moja najlepšia kamarátka Missty má hnedé vlasy a zelené oči. Ako prvá mi zagratulovala k narodeninám. Ona je odo mňa staršia o dva týždne. Posledné tie dva týždne sa správa veľmi divne už ju pomaly ani moc nevídam. V škole sa mi dnes darilo oveľa lepšie ako inokedy myslela som si, že keď mám narodeniny, tak učitelia trochu prižmúrili oči. Prišla som domov.
´´ Ahoj už som doma.,, vykríkla som.
Rodičia mi zagratulovali a išla som si rozbaliť darčeky .Jeden darček ktorý som dostala bol iný ako ostatné. Bola to drevená truhlica na kľúč. Keď som bola ešte malé bábätko tak mi rodičia darovali prívesok s kľúčom. No nedošlo mi, že môj prívesok súvisí s tou truhlicou.
´´A čím ten darček mám otvoriť?,, nedočkavo som sa spýtala.
´´No tým príveskom čo máš na krku.,, odvetili rodičia.
V tej škatuli ležala stará zaprášená Kniha a nejaká palička.
´´Čo je to?,, prekvapene som sa opýtala
´´Toto je rodinná tradícia tá palička je kúzelná palička a tá stará kniha to je kniha kúziel. Od zajtra ťa začneme učiť ako sa s tým narába a na čo sa to dá použiť.,, poučne odvetil ocko.
Na druhý deň som išla do školy a nemohla som sa dočkať keď prídem domov. Keď som prišla domov ocko mi rozprával o zlom démonovi, ktorý žije vo vnútri človeka ktorý je pri vás každý deň. A povedal, že po celé stáročia naša a ešte jedna rodina sa spoja a proti nemu bojujú. Na druhý deň bola sobota a od rána ma ocko začal učiť menšie kúzla. Začali sme od nuly. Najprv mi to nešlo, ale potom mi ocko povedal:
´´Vlož do toho cit a predstav si to, čo máš najradšej!
Predstavila som si môjho malého psíka Puppyho a už mi to išlo o trošku viac. Tréning trval každý deň. V pondelok som išla do školy a pre kúzla som sa nemohla sústrediť a škaredo som sa pohádala s oboma rodičmi. Odmietala som ďalšie a ďalšie lekcie kúziel a ak sa mám priznať trochu som v tom aj poľavila.
Keď už to vyzeralo hrozne prišlo to najhoršie. Predpoveď povedala, že démon príde zajtra. Ráno som sa zobudila a bola som nervózna preto, že sa blíži ten veľký súboj a zároveň som aj bola zvedavá
Ktorá rodina bude tá druhá a dúfam že to bude niekto, koho poznám. Išla som do školy. Tretiu hodinu sme mali telocvik. Naša učiteľka Pátrasová poslala všetky moje spolužiačky do triedy až na mňa a moju najlepšiu kamarátku Missty. Ukázalo sa že učiteľka je ten démon z legendy. Učiteľka povedala démonovým hlasom:
´´Očakával som vás. Bojovať proti dvom dvanásť ročným dievčatám bude malina.,,
Všetci sme si vytiahli svoje kúzelné paličky. Vyzeralo to ako v nejakom filme. Bolo to ťažké poraziť démona. Démon bol oveľa silnejší ako my dve dohromady. Pred dverami telocvične sa objavili moji a zároveň aj rodičia mojej najlepšej kamarátky. Všetci sme sa chytili za ruky a predstavili sme si vec ktorú máme najradšej. Spoza nás sa vynorila veľká modrá guľa a zasiahla démona jeho duša vyletela z tela pani učiteľky a môj ocino chytil jeho dušu do krištáľovej gule a zakopal ju pod hlinu aby ju nikto nenašiel a neoslobodil démona. S rodičmi som sa potom uzmierila, lebo všetci vieme, že oni mali pravdu. S najlepšou kamarátkou som sa začala vídať častejšie a začali sme sa učiť spolu. Naša pani učiteľka si na nič nepamätá. A ako vo všetkých príbehoch dobro zvíťazilo nad zlom. A láska medzi rodinami nad nenávisťou démona.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára